Månedlige arkiver: januar 2016

Innkalling til årsmøte i B&OI orientering

Innkalling til årsmøte i B&OI orientering mandag 1. februar 2016 kl 1830 på Bodin vdg skole
Forslag og saker som medlemmene ønsker behandelt på årsmøtet må være sendt styret senest mandag 18. januar.
Endelig saksliste med saksdokumenter vil være tilgjengelig på klubbens hjemmeside, en uke før årsmøtet. Alle medlemmer ønskes velkommen.
For styret i B&OI orientering
Torkel Irgens
Leder
*************************************************
Tillegg, lagt til 27/1, Lagslov
Oppdatering av lagsloven, fremlegges på Årsmøtet: Oppdatert lovnorm 2016
Share

Innendørs o-løp på universitetet på treninga tirsdag 19.januar

NORDTirsdagstreninga 19.1: Nord Universitet på Mørkved, utfordrende 2mannsstafett i flere etasjer.De yngste kan løpe i lag og/eller få etapper. Værmelding: mange plussgrader, vindstille. Oppmøte hovedinngangen kl 18:00, boller og saft etter løpet.

Vi ber dere melde dere på i Eventor så vi vet hvor mange som kommer:

http://eventor.orientering.no/Events/Show/6664

Torkel melder følgende:

Det blir også mulig å bestille nye klær til årets sesong. Vi tar med det vi har av tøy i bua for salg, og tar opp bestilling av både løpstrøyer, treningsjakker, lue og pannebånd.
Vi sender ikke inn bestilling før etter årsmøtet 1. febr, ta kontakt hvis det er noe tøy du trenger til årets sesong.
Oppfordrer også til bruktsalg, hvis noen har vokst ut av sitt tøy, som andre kan ha glede av. Ta med, gi bort eller selg til en god pris.

Share

Hovedlandsrennet på ski (del av «Saltentrippelen»)

HL2016 FauskeSamarbeid mellom B&OI orientering og Fauske IL om NM-uka og Hovedlandsrennet på ski (for 15- og 16-åringer). Det forventes opptil 800 deltakere, så dette er et stort arrangement.

Vi har som tidligere omtalt, inngått et samarbeid mellom Fauske IL, Innstranden IL og oss, om utveksling av arrangørkompetanse og 20 dugnadsfolk på hvert arrangement. Vi stilte med 20 på NNM på ski i fjor, og er utfordret til å stille med 20 stk på hovedlandsrennet 26-28. febr på Fauske. Da har vi allerede 40 stk dugnadsfolk klare til NM uka i september.

Her er oppgavene vi er bedt om å bidra med.
2 parkeringsvakter torsdag kl 9 til 16,
7 parkeringsvakter x 2 økter på fredag kl 8 til 16 og
7×2 lørdag 8 til 16.
Og 5 vakter søndag 8 til 12 .
I tillegg trenger vi 5 stk til å pakke startnummer helga før HL altså 21.2. Planen at dette gjøres søndag 21.2.
Vi trenger også 1 til 2 til å ta imot startnummer og dele ut saft fredag,lørdag og søndag. Fredag kl 10 til 17 delt i 2 økter og lørdagan 9 til 17 i 2 økter. Søndag 1 økt 8 til ca 13.

Fint om dere som kan bidra melder dere her på FB, navn, tlf, og mail adr + hvilken oppg dere kan ta, eller direkte til Torkel på torkel42@gmail.com.

Vil gjerne oppfordre dere ungdommer og jr løpere som selv skal delta under NM uka i september. Dette er en grei dugnads oppgave.

Når det nærmer seg HL, kan vi samordne transport.

Tirsdag 9. febr har leder i hovedkomiteen for HL Siv Anita Værnes og Torkel avtalt et møte med Saltenposten for å informere om dette samarbeidet.

VELKOMMEN TIL BENDIT HL 2016.

Share